Dengan ini kami pihak pimpinan tertinggi SISWA BARISAN NASIONAL menyatakan pendirian kami untuk tetap bersama UMNO & BARISAN NASIONAL.

Sebagai anak muda yang setia menyokong dan memperjuangkan hak anak muda di dalam malaysia kami setia dengan wala’ pimpinan parti, kami akan akur dengan segala keputusan yang bakal dikeluarkan oleh pucuk pimpinan tertinggi parti untuk terus bergerak.

Untuk ahli SBN yang telah beralih arah menyokong Kerajaan Pakatan Harapan, pihak SBN PUSAT tidak akan menghalang sama sekali, bagi yang tidak mengkhianati kesetiaan pada parti teruskan berjuang dan taat kepada parti.

Mohon untuk kesemua Ahli SBN MALAYSIA jangan melakukan apa-apa perkara yang boleh menyebabkan keganasan mahupun berunsur memecah belahkan anak muda dalam mentaati parti, berharap agar kita semua bergabung sama dengan gerakan lain untuk terus kuat berjuang demi bangsa , agama dan tanah air.

SBN MALAYSIA juga bersifat terbuka untuk mana-mana gerakan anak muda untuk bergabung sama dalam memperjuangkan UMNO/BN untuk #Bangkit pada PILIHAN RAYA KE – 15 nanti.

Syed Muhamad
Setiausaha SBN MALAYSIA 🇲🇾

Leave a Reply