795 JAWATAN KOSONG JOBSTREET TERKINI ~ FRESH GRAD DAN ENTRY LEVEL

795 JAWATAN KOSONG JOBSTREET TERKINI ~ Kepada rakyat Malaysia yang berminat untuk memohon tawaran yang ditawarkan, sila baca dan fahami dengan teliti kehendak bakal majikan sebelum memohon.

Sukacita dimaklumkan terdapat 795 jawatan kosong masih dibuka khusus buat fresh grad dan entry level sejak 30 hari yang lalu sehingga ke hari ni. Kekosongan jawatan ini melibatkan pelbagai bidang dengan syarat kelayakan fresh grad/entry level boleh memohon. 

Pengambilan calon dibuka kepada seluruh warganegara Malaysia yang berminat dengan jawatan kosong yang disenaraikan pada pautan dibawah. Sila pastikan anda membaca syarat yang dikehendaki dengan teliti sebelum memohon jawatan tersebut.

Maklumat Jawatan Kosong Jobstreet Terkini

Antara Jawatan Yang Ditawarkan :

KLIK SINI : 795 Jawatan Kosong Jobstreet Terkini

Cara Memohon Jawatan Kosong Jobstreet Terkini

Semua permohonan boleh dipohon secara online di portal carian kerja Jobstreet. Sila layari www.jobstreet.com untuk melihat pelbagai kekosongan jawatan ditawarkan. 

Kepada calon yang berminat, anda mestilah mempunyai akaun di portal Jobstreet.

Sila daftar dan lengkapkan maklumat terkini anda beserta resume/cv dan gambar profil berukuran gambar passport untuk penilaian majikan di portal Jobstreet sebelum melakukan permohonan.

Klik pautan yang diberikan dan pilih jawatan yang anda inginkan. Klik “Apply HERE” pada iklan jawatan tersebut untuk memohon.

Syarat dan terma bagi setiap permohonan jawatan yang ditawarkan perlu dirujuk di laman web pengambilan jawatan jobstreet (halaman penuh pengiklanan jawatan).

KLIK SINI : 795 Jawatan Kosong Jobstreet Terkini

PENTING: Pemohon disarankan bagi mengemaskini maklumat-maklumat terkini yang diperlukan di dalam portal ini.

Syarat Kelayakan Memohon

Kekosongan jawatan terbuka kepada semua warganegara Malaysia yang berkelayakan mengikut jenis jawatan. 

Sekiranya anda merupakan individu yang berkelayakan dengan kelulusan Ijazah, Diploma atau Kelayakan Professional yang diiktiraf oleh Kementerian Pendidikan Malaysia, anda adalah di pelawa bagi mengisi kekosongan jawatan yang diiklankan. 

KLIK SINI : 795 Jawatan Kosong Jobstreet Terkini

Selain itu calon memiliki kelebihan sekiranya mempunyai ciri-ciri berikut: Rajin, Kreatif, Berpengetahuan am, Mempunyai ciri kepimpinan dan lain-lain (sila rujuk kelayakan permohonan pada iklan). 

Kelebihan :

  • Gaji dengan pelbagai imbuhan menarik
  • Cuti Tahunan, Cuti Sakit dan lain-lain (sila rujuk pada iklan)

PENTING: Pemohon disarankan untuk membaca dengan teliti semua syarat kelayakan dan maklumat/info jawatan yang ditawarkan sebelum membuat permohonan. Pastikan anda mengisi maklumat anda dengan betul dan lengkap. 


TIPS:

  • Pastikan anda menggunakan emel yang aktif  dan nombor telefon yang boleh dihubungi.
  • Jangan biarkan kotak “ Make Your Pitch” kosong.
  • Gunakan resume dengan format ATS (Applicant Tracking Sytem).

Bagi calon-calon yang berjaya, anda akan dihubungi dan dipanggil untuk temuduga. Permohonan yang tidak mendapat apa-apa maklum balas selepas lebih 3 bulan dari tarikh tutup iklan dianggap tidak berjaya. 

Leave a Reply